Послуга «таємний гість» допомагає виявити некомпетентність офіціантів, правильність подачі страв, дотримання рецептури, наскільки чисто за столом, в туалеті та, в загальному, в усьому залі.
Звіт таємного гостя включає в себе:
- Інтер’єр та атмосфера. Сюди входить оцінка чистоти, сервіровки, освітлення і т.д .;
- Сервіс та обслуговування, які включають в себе гостинність, терміни на прийняття та виконання замовлення, заміна приладів, як швидко приносять рахунок, здачу, та в цілому, поведінка офіціанта під час всього обслуговування;
- Зовнішній вигляд. Чистота, охайність, наявність уніформи та бейджа;
- Ознайомленість зі стоп-листом, знання складів страв та напоїв;
- Комунікація з персоналом. Тобто, грамотність мови, жести, інтонації, поза та міміка;
- Конфліктні ситуації. Від прийняття заперечення і до рішення! Тут варто звертати увагу і на те, чи вислухав персонал, чи задав супутні питання, чи був коректним і тактовним, та в підсумку, чи вирішилась ситуація;
- Як пройшов розрахунок і саме прощання, чи викликає воно бажання гостю повернутися;
- Загальне враження, де можна просто описати можливі негаразди або навпаки залишити приємний, але конструктивний відгук
За допомогою послуги таємного покупця ви зможете поліпшити якість вашого сервісу, зможете зрозуміти над чим варто працювати з персоналом.
*В межах Львова. За межами Львова та області вартіст послуги може бути змінена. Детальніше про діяльність компанії ви можете дізнатися на сайті: https://horecaschool.com.ua/