Національний Академічний Український Драматичний Театр імені Марії Заньковецької

м. Львів, вул. Лесі Українки, 1 [Карта]
(032) 235-55-83 (каса)
(032) 235-67-62 (адміністрація)
18:00 – 22:00 (пн. - вихідний)
363436

Афіша театру

Афіша театру
Національний Академічний Український Драматичний Театр імені Марії Заньковецької

18:00
Афіша театру
Національний Академічний Український Драматичний Театр імені Марії Заньковецької

17:00
Афіша театру
Національний Академічний Український Драматичний Театр імені Марії Заньковецької

17:00
Афіша театру
Національний Академічний Український Драматичний Театр імені Марії Заньковецької

14:00
Афіша театру
Національний Академічний Український Драматичний Театр імені Марії Заньковецької

18:00
Афіша театру
Національний Академічний Український Драматичний Театр імені Марії Заньковецької

18:00

Театральна трупа:
З 1944 року і по сьогоднішній день у цьому приміщенні працює трупа театру імені Марії Заньковецької.
Вона була утворена, як Український національний театр у 1917 році за наказом Михайла Грушевського, президента Центральної Ради. Це перший Національний театр України. Клектив було утворено на основі Народного театру під керування Панаса Саксаганського. Очолили його Олександр Корольчук та Борис Романицький, учень великої артистки Марії Заньковецької, котра на той час вже була живою легендою і опікувалася молодим театром, його життям та проблемами. На постановки запрошували найвидатніших режисерів Леся Курбаса, Олександра Захарова. У 1923 році, на відзнаку 40-річчя сценічної діяльності Марії Заньковецької театрові присвоєно її ім’я. Згодом театр переївав у Запоріжжя, і потім аж у Львів.
В січні 2002 року театр одержав статус Національного академічного українського драматичного театру імені Марії Заньковецької.
Зараз театр має досить великий репертуар, який постійно поновлюється новими виставами, серед працівників театру є багато Народних і Заслужених артистів України. Художнім керівником театру є Федір Стригун.
Вистави останнього десятиліття: “Гайдамаки” за Т.Шевченком, “Безталанна” І.Карпенка-Карого, “Маруся Чурай” Л.Костенко, “Павло Полуботок” К.Буревія, “Ромео і Джульєтта” та “Гамлет” В.Шекспіра, “Наталка-Полтавка” І.Котляревського, “Ідіот” Ф.Достоєвського, трилогія “Мазепа” Б.Лепкого, “Коханий нелюб” Я.Стельмаха, “Неаполь – місто попелюшок” Н.Ковалик, “Мадам Боварі” Г.Флобера, “Криваве весілля” Г.Лорки.


Відгуки 3

 
Мене не пустили на виставу в театрі ім.Заньковецької тому, що я була з самокатом. Сказали лишати самокат на вулиці. Ні про яке людське відношення мови не йде. Мені було сказано, що у якоїсь відвідувачки пропали речі з валізи у гардеробі. Тож тепер ані валіз, ані самокатів завозити не можна. Так, звичайно, це ж одне і те саме. Національний театр ім. Марії Заньковецької, дякую за зіпсований вечір.
 
4 лютого 2020 отримав масу позитиву від перегляду вистави "Сватання на Гончарівці" Сердечно дякую артистам за такий високий рівень щирості у своїй професії. В поданому варіанті яскраво висвітлюється високий рівень української культури,українського традиційного одягу, української пісні, наших звичаїв та традицій. Вистава сучасна, особливо на фоні російської агресії як би це парадоксально не звучало. ДЯКУЮ! РЕКОМЕНДУЮ!
 
26 січня мені пощастило подивитись виставу "Мазепа" за п'єсою Юліуша Словацького. Гра акторів, сценографія, музичне оформлення чудові, проте вистава викликає суперечливі почуття. По-перше, стосовно позиціі автора, що украінцям та полякамі нема чого ділити, як анонсовано в анотація до вистави. Вибачте, але ця ідея аж ніяк крізь виставу не простежується. По-друге- стилізація костюмів.. Мазепа в джинсах та сучасних черевиках, охорона польського короля в сучасних окулярах - це вже перебори. Або у кожного персонажа повинні бути деталі сучасного одягу, або ні в кого. Джинси, черевики та окуляри заважали сприйняттю фізичної та словесної дії акторів. Повинна бути соціальна, театральна та сценічна правда.

Залиште свій відгук